Petojen Antti Perttunen pääsi kevätkauden viimeisessä ottelussa maalipaikoille. Kuva otettu 8. toukokuuta Orimattilan PaPe-pelissä.
Miska Miettinen
Kevätkauden viimeinen ottelu oli vaikea Pedoille
Orimattilan Pedot koki 3–1-tappion keskiviikkona Nastolassa pelatussa kevätkauden viimeisessä ottelussa Flamingo Unitedia vastaan. Tappio oli Pedoille neljäs putkeen ja joukkue on lohkossaan seitsemäntenä. Flamingo United on puolestaan aivan lohkon hännillä.

