Myrskylä sai 132 000 euron tuen kouluyhteistyön kehittämiseen
Myrskylän kunta on saanut valtiolta 132 000 euron tuen yläkouluyhteistyön kehittämiseen Porvoon kanssa. Kunnanjohtaja Esa Ukkola kertoo, että Opetus- ja kulttuuriministeriöltä haettu ja saatu tuki on suunnattu kolmelle seuraavalle vuodelle ja tuki tuli käytettäväksi kesäkuun alusta alkaen.

